Metalshop store

metalshop   /   Dodací podmínky

Dodací podmínky

Balík přijde

dle dopravy...

Česká pošta  PPL na adrese METALSHOP, Bystřice 174, 739 95osobní odběr
do 2. pracovního dne od expedice do 2. pracovního dne od expedice

2. pracovní den

v Bystřici (zdarma),
 rozvoz na Třinecku* (zdarma),
  HeurekaPointu

zboží platíte při převzetí balíkudobírka 100,- 90,- 49,-
peníze převedete předem na náš účet, po přípsání expedujemepřevod na účet
číslo účtu:
4072726001/5500
60,- 70,- nelze
zaplatíte jakoukoliv platební kartou Visa či MasterCard s dostatečným limitem, zůstatkem a povolením pro internetové platbyplatební karta 60,- 70,- platební terminál na místě
objednávka nad 3000 Kč = doprava ZDARMA!

DORUČENÍ ČESKOU POŠTOU

Česká Pošta Českou poštou doručujeme BALÍKEM DO RUKY, balík dorazí do 2. pracovního dne a v případě nezastižení bude 7 dní k vyzvednutí na poště. Dále doručujeme BALÍKEM NA POŠTU, balík dorazí do 2. pracovního dne na Vámi vybranou poštu a bude zde uložen po dobu 7 dní.

DORUČENÍ SLUŽBOU PPL

PPL Doručovací služba PPL zajišťuje doručení do druhého pracovního dne od odeslání balíku (ze skladu). Řidič PPL v den doručení nejprve zavolá na telefonní číslo, zadané u objednávky.
Prosím, buďte k zastižení na telefonu, jinak nedojde k doručení!

Pokud objednáte na dobírku, můžete řidiči PPL zaplatit buď hotově, nebo platební kartou.

 

ROZVOZ NA TŘINECKU - ZDARMA *

Rozvoz na Třinecku zdarma platí pro oblast od Českého Těšína po Bystřici (okres Frýdek-Místek). Pokud bydlíte v této oblasti a chcete si nechat zboží dovézt až k Vám domů, zvolte u objednávky typ dopravy Odběr na Třinecku a typ platby Platba předem při rozvozu. Budete přesměrováni na platební bránu. Zboží dovezeme po obdržení platby až k Vám domů, a to bez poplatku! Náš kurýr Vás bude ještě telefonicky kontaktovat ohledně termínu dodání.

OSOBNÍ ODBĚR HEUREKAPOINT

HeurekaPoint Osobní odběr v sítí odběrných míst HeurekaPoint. Můžete využít platbu při převzetí ve Vámi zvoleném odběrném místě. Při osobním odběru zaplatíte 49 Kč, pokud Vaše objednávka nepřesáhla 3000 Kč. Pokud máte objednávku vyšší než 3000 Kč, je tento způsob dopravy zdarma!

ZAPLAŤTE PLATEBNÍ KARTOU

VISA VISA Electron MasterCard Maestro

Zboží bezpečně zaplatíte pomocí své platební karty on-line přes platební bránu GoPay. Platba je připsána na náš účet okamžitě. Pokud máte problém zaplatit pomocí této platební metody, ujistěte se, že Vaše karta má povoleny platby přes internet.

 

Obchodní podmínky v kostce

  • Minimální hodnota vaší objednávky musí činit 190 Kč bez nákladů na doručení.
  • Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží po dobu 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.
  • Při převzetí balíku vždy zkontrolujte jeho neporušenost.
  • V případě zjištění závady je nutné vadné zboží zaslat zpět okamžitě.
  • Od kupní smlouvy můžete podle zákoníku odstoupit do 14 dnů.

PŘEVZETÍ BALÍKU

Doporučujeme při převzetí objednávky na poště nebo od doručovatele okamžitě zkontrolovat stav zaslaného zboží.

  • V případě, že v zásilce něco chybí - požadujte okamžité převážení balíku - pokud nesouhlasí váha s váhou uvedenou na poštovním dokladu - byla zásilka vykradena a je třeba podat reklamaci na poště.
  • V případě, že jste si objednali křehké zboží - toto vždy zasíláme za příplatek jako "křehkou zásilku" - pokud zjistíte, že došlo k poškození tohoto výrobku během přepravy - neodkladně tuto skutečnost reklamujte na poště - tato je povinná takto označené zásilky dodat neporušené.

Za shora uvedené případy neneseme žádnou odpovědnost a jakékoliv reklamace popsané shora nebudeme vyřizovat - tyto budeme jako neoprávněné zasílat obratem zpět.

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

Bojíte se nakupovat přes internet?

Zbavíme vás pochybností a rizik! Nabízíme pro vaše pohodlí jasné dodací podmínky, v souladu se zákony ČR o zásilkovém prodeji, a minimalizujeme tak vaše obavy. Jaká jsou vaše práva při nákupu u nás?

 

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ DO 14 DNŮ

Zboží mi nesedí nebo se mi nelibí - co teď?

Je jasné, že fotka nemusí vždy odpovídat originálu dle vašich představ. I když se nám to stává málokdy. Nicméně - jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu (barva, velikost, materiál) nevyhovuje, máte možnost bez uvedení důvodu věc vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou), nebo si můžete vybrat jiné zboží.

Podmínky výměny zboží nebo vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto neporušené, nepoužívané, opatřené neodstraněnou orginální visačkou, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

  • zboží musíte odeslat nebo přinést do 14 dnů od obdržení zboží (lhůta ze zákona).

  • ve vracené zásilce musí být vložena kopie faktury a dopis vysvětlující situaci a upřesňující, jak si přejete věc vyřešit (nové zboží, peníze, způsob dopravy).

V případě nedodržení kterékoliv této podmínky bohužel vaší žádosti o vrácení peněz nebude vyhověno. Balíky zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou - ne na DOBÍRKU - tu nepřevezmeme.

Balíky s vyměněným zbožím posíláme prostřednictvím téhož dopravce, jenž byl zadán v původní objednávce, nevyžádá-li si zákazník v průvodním dopise jinak.

 

ROZPOR S OBJEDNÁVKOU A KUPNÍ SMLOUVOU

Poslali jsme vám něco jiného, než chcete?

Vždy zasíláme přesně to zboží, které si objednáte ! Díky velikostem našeho skladu prodáváme pouze to, co jsme schopni dodat. Přesto pro splnění zákonné povinnosti vás informujeme o vašem právu - stanoveném v §616 občanského zákoníku.

V případě uskutečněné objednávky, zůstává platná cena v momentu objednání, i pokud by se cena zboží změnila. Cena nabídky zůstává v platnosti do doby, než je aktualizována, sledujte prosím tyto stránky, aktuální cenu uvidíte vždy v nákupním košíku.

Odpovídáme kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou (objednávkou), zejména, že je bez vad. Rozpor s kupní smlouvou (objednávkou), který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí.

V případě, že věc při vašem převzetí kupujícím není ve shodě s objednávkou (kupní smlouvou) - máte právo na bezplatné a okamžité uvedení objednávky do podoby, v jaké jste ji objednali - zejména požadovat

  • výměnu věci nebo opravu
  • přiměřenou slevu z ceny
  • odstoupení od smlouvy

To neplatí, pokud jste o rozporu s objednávkou věděli dopředu nebo jste jej sami způsobili.

 

VADY ZBOŽÍ - REKLAMACE

Až 2 roky vaší ochrany

Ze zákona máte 2 roky nárok na reklamaci zboží, u kterého se projeví vady - samozřejmě ne vady jako běžné opotřebování či vzniklé užíváním věci, v případě, že máte tento problém, prosím sledujte REKLAMAČNÍ ŘÁD níže.

korespondenční adresa (výměny, reklamace)

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Každý kupující, který koupil zboží na metalshop.cz, má nárok dle občanského zákoníku na reklamaci zboží v případě projevení vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:

  • poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem
  • škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněnou uživatelem
  • škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací

2. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách informovat prodávajícího.

3. Oznámení o zjištěných zjevných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem na sklad@metalshop.cz) nebo telefonicky na čísle 558 551 211558 551 211. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady - musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

METALSHOP.CZ, s.r.o. , Bystřice 174, 73995 Bystřice Tel.: 558 551 211558 551 211 E-mail: sklad@metalshop.cz

4. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a také průvodní dopis s popisem reklamace.

5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

6. Reklamace budou vyřízeny v souladu s ustnovením § 19 odst.3) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.


PROVOZOVATEL E-SHOPU

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
DIČ: CZ28574699
IČO: 28574699