metalshop / Reklamace a vrácení
Zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky. Vyplňte, prosím, formulář pro vrácení (zvolte Vrácení).
Do emailové schránky Vám poté zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
Adresa pro vrácení je:
Vrácení zboží z obj. č. (číslo Vaší objednávky)
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 BYSTŘICE
Neodesílejte prosím zboží bez vyplnění formuláře. V takovém případě nebudeme moci zásilku spárovat s Vaší objednávkou a požadavek vyřídit.
Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese zákazník.
Peníze zasíláme na váš bankovní účet zpravidla okamžitě po doručení zboží na naši adresu, nejpozději však do 14 dní.
Zboží zakoupené přímo na prodejně nelze vrátit. Samozřejmě na nákupy provedené přes e-shop, které jste si vyzvedli na prodejně, se vztahují podmínky nákupu přes e-shop.
Zboží lze vyměnit do 14 dnů od obdržení objednávky. Vyplňte, prosím, formulář pro výměnu (zvolte Výměna).
Do emailové schránky Vám poté zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám.
Adresa pro výměnu je:
Výměna zboží z obj. č. (číslo Vaší objednávky)
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
739 95 BYSTŘICE
Neodesílejte prosím zboží bez vyplnění formuláře. V takovém případě nebudeme moci zásilku spárovat s Vaší objednávkou a požadavek vyřídit.
Při nákupu na účet u společnosti KLARNA není možná výměna zboží.
Náklady na odeslání zboží nese zákazník, nicméně za odeslání nového zboží neúčtujeme žádné další poštovné bez ohledu na cenu zásilky.
Jakmile zásilka dorazí do našeho centrálního skladu, obratem na Vaši adresu zašleme nové zboží.
V rámci interního procesu výměny zboží může Metalshop.cz vytvořit novou objednávku ve Vašem zastoupení.
Ano, lze. Můžete tak učinit v dané prodejně, případně přes e-shop (kontaktujte, prosím, zákaznickou podporu na [email protected]).
Pokud jste zboží koupili na e-shopu a přejete si jej vyměnit, můžete tak učinit přes e-shop či kteroukoliv kamennou prodejnu.
Každý zákazník, který zakoupil zboží na www.metalshop.cz, má právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí. Jakékoli viditelné vady nebo nedostatky nám musí být oznámeny do 3 pracovních dnů. Všechny stížnosti budou posouzeny do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace vrátíme vzniklé poplatky.
Vyplňte, prosím, reklamační formulář (zvolte Reklamace) s podrobným popisem problému a připojte fotografie. Po obdržení stížnosti Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.
K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět - poškozené produkty, včetně obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovejte vše po celou dobu reklamace.
Součástí zásilky by měla být kopie faktury. Pokud byl produkt dodán v originální krabici, vraťte ji také.
Záruka se nevztahuje na:
Ano, lze. Můžete tak učinit v dané prodejně, případně přes e-shop (kontaktujte, prosím, zákaznickou podporu na [email protected]).
Pokud jste zboží koupili na e-shopu a potřebujete jej reklamovat, můžete tak učinit přes e-shop či kteroukoliv kamennou prodejnu.
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
Kontaktujte nás na čísle +420 228 885 606 (Po - Pá: 7-20 hodin) nebo nám napište na [email protected].